Noë & Yvë

Garantie

Noë & Yvë garandeert een 100% klanttevredenheid op al haar diensten en produkten. Wij vinden het namelijk belangrijk dat jij als klant tevreden bent.

Niet tevreden?

Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over onze dienstverlening of heb je een klacht, dan vragen we dit binnen 14 dagen aan ons kenbaar te maken. Dat kan op de volgende wijze:

  • via e-mail: info @ noeyve.nl
  • per telefoon of whatsapp (06) 46015867 – op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur (buiten deze tijden kun je ons beter mailen).
  • schriftelijk: Noë & Yvë, Bosveldstraat 40, 6462AX, Kerkrade.

Wij doen er alles aan om jouw probleem zo snel mogelijk naar 100% tevredenheid op te lossen. Dat beloven we!

Eigen verantwoordelijkheid

Een aantal zaken zijn echter je eigen verantwoordelijkheid. Daarmee bedoelen we bij kaarten, muurcirkels, naambordjes en ander gepersonaliseerd drukwerk; de kwaliteit van de eventuele foto of beeldmateriaal dat je zelf hebt geupload of toegezonden, het aanbrengen van wijzigingen aan bestaande ontwerpen, de juistheid van het adres van de bestelling en teksten die je zelf hebt aangeleverd. Voor deze onderdelen is Noë en Yvë niet verantwoordelijk. Kijk een proefdruk dus extra goed na voordat je gaat bestellen, het is helaas niet mogelijk om achteraf wijzigingen aan te brengen.
Ook kan het voorkomen dat de kleur van het drukwerk afwijkt van de kleur op jouw desktop, telefoon of tablet, dit kan mede afhankelijk zijn van je beeldscherminstellingen.

Lees voor gebruik van onze artikelen altijd de handleiding zoals op deze pagina omschreven staat.

Klachten

Kaarten: Onze kaartjes worden gedrukt door een gerenommeerde drukkerij op papiersoorten van hoge kwaliteit.
Heb je desondanks een klacht over het drukken of snijden van je kaartjes? Stuur dan een mail met duidelijke foto’s naar info @ noeyve . nl (zonder spaties).
Indien het nodig is om de kaarten opnieuw te laten drukken zullen wij de kaarten zo snel mogelijk laten drukken en verzenden.

Muurcirkels, naambordjes en andere gedrukte wanddecoratie: Heb je een klacht over jouw gedrukte wanddecoratie? Verstuur dan een duidelijke foto en omschrijving van de klacht naar info @ noeyve .nl

Handgemaakte cadeau’s en decoratie artikelen:
Wij doen er alles aan om onze handgemaakte artikelen veilig bij jou te bezorgen. Mocht je je artikel beschadigd ontvangen, dan laat dit direct aan ons weten. Wij bieden echter geen garantie op breuk en waterschade door onzorgvuldig gebruik.

Klachten over verzending

Wij zijn afhankelijk van de snelheid van de post of pakketbezorgdienst, hier kunnen wij helaas geen garantie bieden. Wel garanderen wij dat we ons best doen om bestellingen zo snel mogelijk bij de post of pakketdienst aan te bieden. Het kan soms voorkomen dat je bestelling iets langer onderweg is dan verwacht.

Heb je een klacht over de levertijd of bezorgwijze van je bestelling? Dan willen we dat graag weten.

Veilig betalen

Voor de afhandeling van betalingen maken we gebruik van de diensten van Mollie – een gerenommeerde en grote aanbieder van online betalingsdiensten. Je betaalt bij ons niet extra voor de betaling die je doet. Je rekent dus uitsluitend je eigen bestelling af. Je kunt bij ons op een veilige manier betalen.
Ook maken we gebruik van de betaaldiensten van Woopayment, dit is een wereldwijd bekende betaaldienst die ook ‘s werelds grootste e-commerceplatform woocommerce heeft ontwikkeld.

Tips, advies en vragen

Heb je tips voor ons, advies voor de verbetering van onze dienstverlening of andere vragen, dan horen wij die graag. We staan open voor suggesties en aanbevelingen.